Najbardziej skuteczny rodzaj reklamy typu outdoor

Niewątpliwie walorami tzw. reklamy zewnętrznej jest jej szeroki zasięg, niewysokie (w porównaniu z reklamą w telewizji oraz radiu) koszta, niemal nieograniczona dostępność, oraz szansa dywersyfikowania segmentów ewentualnych nabywców przez odpowiedni wybór lokalizacji reklamy. Ogłaszając się za pomocą billboardu poniesiemy co prawda nieco mniejsze koszta aniżeli reklamując się przy użyciu telebimu, jednak siła przekazywanych treści będzie o wiele mniejszą.

telebim

Autor: FlexVision.pl
Źródło: FlexVision.pl
Telebim diodowy to najnowocześniejsza oraz nadzwyczaj funkcjonalna forma reklamy. Z racji znacznej dynamiczności obrazu taka reklama przykuwa wzrok klientów, dochodząc do dużego ich grona. Taka jakość outdoorowej reklamy jest zdecydowanie bardziej efektywna niż typowe billboardy, bowiem w dzisiejszych czasach aby w ogóle zaistnieć , należy przebić się przez gigantyczny gąszcz konkurencyjnych firm, aby zademonstrować potencjalnemu klientowi że istniejemy, i mamy coś nadzwyczajnego.

Jeśli taki telebim będzie prawidłowo ulokowany, wtedy jego treść – dzięki dynamice obrazu – na pewno przykuje wzrok zarówno kierowców jak także przechodniów – szczegółowe informacje tutaj.

Jeśli po przeczytaniu powyższego postu nadal masz jakieś zagwozdki, to sprawdź dodatkowo to ważne omówienie – są tam pokrewne informacje.

Ogromną wartością emitowanych w ów sposób spotów reklamowych jest też element zaskoczenia, który osiągamy na skutek energicznej odmianie marketingu, jaką jest animacja.

Z pośrednictwem takiej postaci promocji w przeciągu kilkudziesięciu sekund możemy opowiedzieć naszą ofertę prawdopodobnemu

telebim

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com

odbiorcy, a tym samym skłonić go do skorzystania z naszych usług czy artykułów. Dzięki temu podejściu możemy być pewni, iż każda nasza kampania marketingowa będzie odnotowana przez istotne grono prawdopodobnych klientów.

Emitowany przez telebim dynamiczny przekaz z pewnością w większym stopniu zapadnie w pamięć wymijających go potencjalnych konsumentów, niż stabilny obraz umieszczony na billboardzie, natomiast wysyłane przez diody LED światło sprawia, że telebim będzie zauważalny nawet w ciągu nocy czy przy silnie ograniczonej widoczności. Zależnie od naszego zapotrzebowania taki telebim umożliwia emitowanie treści reklamowych w wybranej częstotliwości, dzięki temu prezentowana treść nie znudzi się konsumentom – sprawdź ofertę. Oprócz tego, ponieważ zazwyczaj takie telebimy znajdują się w większych miastach, stawiając na tę formę marketingu, znacznie podnosimy nie tylko rozpoznawalność, lecz dodatkowo prestiż naszej firmy.